Tidigt slut

Åh. Dagen är avklarad. Kan andas ut. Förmiddagen var väldigt slapp, gjorde ingenting i princip. Lite engelska. Sen gick jag till SYV för att ändra mitt gymnasieval.. Samhäll-Internationell here I come. Känns helt otroligt skönt att jag fkatiskt inte kan ändra mig längre. Nu blir det så. Opponering hade vi också, det fick riktigt bra respons på mitt arbete från lärarna så det kändes kul. :) Annars var det faktiskt ganska segt ett tag där.. Fick hur som helst sluta tidigare, hann inte ta upp något att börja med på bilden ändå. Nu har jag heeeela eftermiddagen på mig att göra det jag behöver. Ska nog sätta mig ute en stund. :)

Puss,
A.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:23:14
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0