Min hemlis

Ja, det hade jag tänkt berätta nu. Jag ska till USA. I ett helt år!!! Det är sjukt stort, tror inte jag vågar egentligen. Men va fan, once in a lifetime liksom. Japp, jag och Anna drar till USA och går på High School i ett år. I can't wait. Detta förklarar också våran svengelska. Vi använder oss ofta utav eneglska fraser och liknande. :P Jag har inte boakt än, inte ens bestämt vilka jag ska åka med. Det enda jag har bestämt är att jag ska åka. Wihoo! :D

By the way. Jag har inte pluggat. Är jag dum i huvudet eller? Vi har opponering imorgon!

Kisses,
L

Kommentarer
Postat av: Fashion and photo

Gu va kul! Det hade jag också velat gjort när jag var yngre! Du kommer bli grym på engelska :)

2009-01-29 @ 18:05:23
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0