Klippklipp!

Nu har jag varit och klippt mig. Det blev ganska kort, var så slitet att hon var tvungen att klippa en bit men jag är ganska så nöjd. Brukar dock alltid få ångest över att mitt hår är borta efter nån vecka. :P Köpte en klänning till skolavslutningen också! Den är inte så festlig eller så, det är en blommig tubklänning bara. Från Gina Tricot, passade bra till min budget må jag säga. Borde precis som Linnea plugga, speciellt inför onsdagens opponering. Otroligt oförberedd at the moment, och imorgon finns inte mycket tid att göra något. Bild på håret kommer, ska bara ladda batteriet till kameran. :)

Puss,
A

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

nice :)

2008-05-27 @ 15:01:39
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0