Jag dricker inte kaffe. Eller?

Ja, jag är faktiskt inte så säker. Jag tycker inte kaffe är gott på något sätt och vis, men ändå så vill jag. Jag vill dricka kaffe, lite inspirerat av Gilmore Girls. Fast kanske inte så extremt. Men ni måste erkänna att det ser bra ut att sitta med en kaffekopp (alt. "a coffee to go"). Jag vill gilla kaffe. Om man väl bestämmer sig så kanske det går. Okej. Då är det bestämt. Skönt. Tror ni jag kan börja dricka kaffe på riktigt eller kommer jag fortsätta "plåga" mig själv? :P

By the way så har jag bestämt mig för en sak. Jag har gjort ett stort beslut idag som kanske kommer att förändra mitt liv. Eller det är klart det kommer göra. Och nu när jag väl bestämt mig så är jag sådär fnissigt glad att jag bara vill hoppa runt. Men jag ska inte berätta något nu. Hehehe. Ni ska allt få sitta och klura på det en stund... Jag berättar nog ikväll. Om ni har tur. Hehe.

Våra besökssiffror har börjat gå uppåt. Ganska så stadigt faktiskt. Om detta håller i sig vill säga. *hoppas hoppas hoppas* Det är verkligen skitkul. Alltså. Är det någon av er där ute som förljer oss? Alltså ganska regelbundet? Det skulle vara väldigt roligt att få reda på det. Om någon följer oss så kan ni väl skriva en liten glädjande kommentar. Med tanke på att bloggen är ganska ny så vorde det superduperkul. Hehe. :P

With love,
Linnea

Kommentarer
Postat av: cassie

ja det e klart, insidan räknas!

2008-05-26 @ 18:39:40
URL: http://caaassyy.blogg.se
Postat av: T U R K Ä Ä N

är precis likadan (;
det är snyggt med kaffekopp, men ack så äckligt ;P

2008-05-26 @ 18:41:01
URL: http://turkjaevel.blogg.se
Postat av: Elli

fin blogg ;)

2008-05-26 @ 18:49:39
URL: http://www.elizaangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0