Feeling hot hot hot

Det är verkligen varmt idag! Jag och Anna har precis haft en egen idrottslektion. Så våran skola (alla skolor?) så ska alla 9:or ha en egen lektion och ha hand om den utan någon lärares hjälp. Och som ni vet så spelar jag och Anna tennis, så det var ett självklart val att det var det vi skulle göra. Det var riktigt lyckat faktiskt. Alla var snälla och glada. Det enda som jag har att klaga på är att några bollar är borta, så nu har jag bara två kvar. Heeeheee. Det var i alla fall svinvarmt att spela tennis i stekande sol. Glömde säga vad det var jag bestämde igår. Men liiite mer får ni allt sitta och klura på det. :P

Peace and love,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0