C'est gris

Min franska är inte underbar. Det jag försöker säga i rubriken är att det är grått. Ute alltså, det har inte varit någon sol här på hela dagen. Det är inte såhär vi vill att vädret ska vara alldeles innan sommarlovet. Anna åkte in till stan nu efter skolan för hon ska klippa sig. Kul att hon inte hade bestämtsig hur hon ville ha det när hon åkte. Tänk lite extra på henne vid kvart i fyra-snåret. Skolan var väl okej, trött på allt nu bara. Har precis ätit lite Solruta (tror jag det heter). Knäckebröd då. Ganska gott. Jag borde sätta mig och plugga lite till ett prov om kalla kriget. Jag fattar ingenting. Har typ inte ens börjat än. Känns mindre bra. Om någon där ute har tid och lust att informera mig om de viktigaste händelserna under kalla kriget så är det lugnt för mig. Men jag ska ta tag i mig själv och göra det. Snart...

Peace,
L

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: dom bruna skorna från din sko kostar tvåhundra.

2008-05-26 @ 15:49:52
URL: http://modelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0